wtorek, 13 października 2009

ha, to znowu ja! Trójwyzwaniowa:-)

Wrzucam kartkę zrobiona dziś, bo jutro chyba nie dam rady, chociaz może jeszcze się wszystko rozejdzie w związku ze świętem. Zimno Wam? To mam kartkę na rozgrzewkę. Znowu o gorących napojach:-) To obrazek, który przygotowałam sobie w niedzielę wieczorem, żeby zrobić z nim kartkę wg mapki, ale zdryfowałam w inne układy. Dzis wróciłam do niego i zrobiła mi się kartka trójwyzwaniowa:
Wg tej mapki na wyzwanie 137. Card Positioning Systems:









Załapała się też na The Pink Elephant Challenge nr 36 oraz na Brown Plus Something ~Challenge na Stamp Something . Mam nadzieję, że nie złamałam żadnych reguł, ale żadnych przeciwwskazań nie znalazłam na powyższych blogach... Kartka ma tło z papieru drzewkowego z ILS, obrazek to serwetka do decoupage'u naklejona metodą żelazkową na kartonik, napis z drukarki, a koronka z lumpeksu, farbowana pigmentami do farb ściennych śniezki, ćwieki dovecraft, baza z bloku technicznego. To zupełnie nie są kolory, które bym nosiła, byłoby mi w nich za gorąco:-) ale bardzo dobrze mi się z nimi dziubie, po prostu zawsze do siebie pasują. Dobrze się bawiłam, mam nadzieję, że na Was kartka podziała rozgrzewająco:-)

8 komentarzy:

kasia | szkieuka pisze...

ooo znowu fajne! i tak mam wrazenie, ze robisz wiecej, niz ja...
...a jesli chodzi o skladana/rozcinana kartke, to ja gdzies tak przy trzeciej zalapalam, jak jest najlatwiej. Musze jeszcze sprobowac wersje z czterema "pietrami". Ten design jest kapitalny, ile tam mozna nawciskac - jest jeszcze przeciez druga strona. Na przyklad zlote mysli jakies mozna popisac na tych mniejszych panelach. Albo slowa/definicje...

tina pisze...

lovely colours & image. :) thanks so much for joining us at TPE this week.

Peninia pisze...

Wspaniała jest...podziwiam. Pomysł rewelacyjny. I już zrobiło mi się cieplej na sama myśl o kavce...ach...

Jenni pisze...

Lovely card, great layout and colours. Thanks so much for joining in at Stamp Something this week.
Jenni x

barbaratoja pisze...

Proszę zajrzyj do mnie po wyróżnienie.

skrzatka pisze...

Twoja kreatywność mnie zadziwia! Podziwiam zarówno płodność (wychodzi przeciętnie kartka dziennie?), jak i urodę wytworów. Pewnie sama bym tak nie umiała (jeszcze), ale bardzo "po mojemu" łączysz kolory

maj. pisze...

Cudny efekt farbowania w koronce :))) Taki energetyczny !!!! Całość pięknie się prezentuje :)))

Ann pisze...

This is great - love the texture you have created.
Hope you enjoyed playing in our Autumn themed challenge this week. Good luck in the draw for the prize from Wild Flower Kids rubber stamps.
Ann xxx
http://thepinkelephantchallenge.blogspot.com/