poniedziałek, 12 października 2009

Czas na kawę i wyróżnienia

Była herbaciana męska na wyzwanie Scrapujących Polek, teraz miała być damska kawowa na inne wyzwanie, ale w końcu wyszła bezwyzwaniowa, bo mi mapka nie pasowała. W ogóle- obrazek miał być inny, kolory też, a wyszło coś takiego prostego:







Jest efektem mojej walki ze sobą, żeby nie było znowu tylko niebiesko-brązowo-ecru, zmusiłam się, żeby dołożyć jeszcze jeden kolor, padło na zielony. Powściągliwa wyszła dość, ale to dobrze, tak mi pasuje. Kubek jest na piance, więc "wystaje" trochę, a jego podstawa i ucho są przyklejone na płasko. Z ciekawostek- to w kratkę to resztka tapety:-)


Weekend był pod znakiem gości, więc nie zrobiłam nic więcej, a blogerki Peninia i Monika przyznały mi wyróżnienia:-) Normalnie nic człowiek nie robi, a medale dostaje, hehe:-) Dziękuję:-)
Peninia dała mi różyczkę:



A Monika dwa kolejne koty:



Dzielę się nimi ze wszystkim występującymi w pasku po lewej stronie, dziękując za inspiracje i tyle miłych słów w komentarzach:-)

5 komentarzy:

ewuszonek pisze...

Dzięki wielkie za miłe słowo:) Od razu mi lepiej:)
A guziki wygrzebane z mamowej szafki, też mi się podobają:)

viva pisze...

Bardzo ładna kartka! Prosta ale efektowna i wymowna - takiemu zaproszeniu odmówić na pewno się nie da. Super!

alexls pisze...

To ja poprosze "mala czarna"!;)
Odwiedziny na Twoim blogu to dawka pozytywnej energii! Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

Mru Droga, myślałam ostatnio co porabiasz i dlaczego Cię nie widzę, ale teraz widzę, dlaczego Cię nie było i co porabiasz :) śliczności wyczyniasz :)
pozdrawiam cieplutko..
f.l.y

Enthia pisze...

Ej, całkiem ciekawa jest ta kartka.

A ja dostałam dziś cukiereczki. Doszły całe i szczęśliwe. Śliczne są! I jeszcze raz dziękuję.