poniedziałek, 5 października 2009

Amber w Indiach (WCMD Challenge)

W dzień kartki nie zrobiłam ani jednej kartki, na szczęście obchody się jeszcze nie skończyły. Skusiło mnie to wyzwanie. Mam ładne stempelki z zawijaskami orientalnymi, pomyslałam więc, że to idealna okazja, żeby ich użyć, a także żeby poszaleć z embossingiem na ciepło. Okazało się, że idealny jest też papier Amber z Ilowescrap (a już się martwiłam, że braknie mi pomysłów, bo wszędzie go pełno:-)). Trzeba było użyć cekinów, kryształków, złota... kryształków nie miałam, ale rozejrzałam się po domostwie i... oskubałam świeczkę ze szklanych ozdóbek, kryształki jak malowane! Nic zatem nie stoi na przeszkodzie, żebym wzięła udział w zabawie. Kartki zrobiłam dwie, ale z pierwszej jestem bardziej zadowolona. Właściwie to strasznie mi się podoba to, co mi wyszło, no:-) Amber w Indiach czuje się wysmienicie, ten turkus jest czarujący... na żywo jeszcze bardziej:-)

Nie wiem, która fotka lepsza (wiem, że obie pozostawiają wiele do życzenia). Na jednej widać embossing, na drugiej kolory. No, to niech!





Dziękuję za to, że czasem coś napiszecie do mnie:-) Uściski dla Skrzatki:-)

10 komentarzy:

Zussska pisze...

Z tysiąca i jednej nocy! Bombastycznie wyszło!

Enthia pisze...

bardzo ładne, klimatyczne kartki!

nowalinka pisze...

Wow, piekna ta karteczka, nie wiem czemu kojarzy mi się z Indiami :))

gulka pisze...

o kurcze, świetnie wyszła, amber w Indiach, tego jeszcze nie było :))

skrzatka pisze...

Jeszcze byś spróbowała nie być zadowolona!
Piękna, harmonijna kartka, jednocześnie bogata i skromna (jak to się daje pogodzić? Ty umiałaś)

BETIK pisze...

Świetna kartka.

Peninia pisze...

Rewelacyjna karteczka...cudo!

www.magdamatraszek.blox.pl pisze...

pięknie wyszła ta karteczka :) nowe wcielenie Amber :))) baaaaardzo indyjskie!

Elaine pisze...

Beautiful!!

nimucha pisze...

Oj, pięknie Ci wyszły!