środa, 2 września 2009

Zaległa powinność, a post od sasa do lasa

W czasie kiedy mój blog był w hibernacji, Alexls przyznała Manualnikowi odznakę Kreatywne Koty.



Powiedziałam o tym Furii, bo ja kreatywna bywam, a ona kotem jest, więc jej się przynajmniej połowa odznaki należy, zareagowała swoim typowym świergotaniem. Znaczy chyba zadowolona jest, tak samo jak ja:-) Dziękujemy Alexls i przepraszamy za taką obsuwę w czasie. Z tej okazji popołudniowa biała herbatka z gruszką w takim kubeczku (mimo futra w herbacie była pyszna:-)) :




Druga sprawa to powstanie nowego, przydatnego bloga, założonego przez Maugo. Nazywa się z ręki do ręki i ma służyć wymianie lub odsprzedawaniu scrapowych przydasiów. Ja już zacieram łapki:-)



Żeby już było zupełnie do lasa to jeszcze kilka fotek.

Furia na spacerze:



Chwilka pozowania (rzadkie chwile, futrzasta raczej nie lubi pstrykania):





A na koniec specjalne capuccino z pianką:-)


Filiżankę kupiłam dziś za 2zł. Tak sobie. A róża taka kremowa, że nie mogłam się powstrzymać;-)

1 komentarz:

kasia | szkieuka pisze...

a propos kotow... znasz taka strone?

http://icanhascheezburger.com/

Codzienna porcja rozrywki :)