czwartek, 17 września 2009

karteczka od Kasi-Mamuty

Jakis czas temu udało mi się zgadnąć, jak pracowita jest Kasia (czyli Mamuta) i w nagrodę mogłam poprosić Ją o zrobienie czegoś dla mnie. Poprosiłam o kartkę dla Babci, która niedługo będzie obchodzić 90. urodziny. Ależ oczywiście, że myślałam o zrobieniu własnoręcznie, jednak, co tu dużo mówić, na pewno moja nie byłaby taka dopracowana jak Kasi, a okazja taka szczególna... wymaga czegoś naprawdę ładnego. Skorzystałam więc z propozycji Kasi. Dziś kartka przyszła i myślę sobie, że Babcia musi dożyć setki co najmniej, wtedy może będę w stanie zrobić coś równie ładnego sama:-) Zobaczcie, miało być z żółtym, kwiatkami i dziewięćdziesiątką, Kasia spełniła wszystkie moje życzenia, a nawet więcej. Dziękuję!

1 komentarz:

perelka111 pisze...

bardzo ładna:) nie miałam okazji widziec na zywo prac Mamuty ale moge uwierzyc na słowo ze jest cudna:) i dopracowana