czwartek, 10 września 2009

jeszcze mniejsze coś w kropki

Pudełeczko na jeszcze nie wiem, co:-)


Tak minimalistycznie:-)
I piosenka na dziś, nieodmiennie wprawia mnie w dobry nastrój:



Dostałam ją na płycie od Chiary dawno temu, mozolnie rozpracowałam większość nagrań, bo nie były opisane. Z Djavanem nie było specjalnych problemów, jest wystarczająco znany. Nagranie na płycie pochodzi z koncertu, jest znacznie żywsze, ale na Twojej Tubie nie znalazłam tej piosenki na żywo w przyzwoitej jakości. Tak, portugalski uważam za najpiękniejszy język, chociaż rozumiem tylko tyle, na ile jest podobny do francuskiego albo hiszpańskiego i... tak, jestem nudziarą muzyczną:-)

1 komentarz:

Sayuri pisze...

Świetny kawałek! Ja też uważam, że portugalski jest najpiękniejszym językiem na świecie...echh...ale oprócz tego uważam, że Portugalia jest najpiękniejszym miejscem na Ziemi....:)