poniedziałek, 14 września 2009

Cukierkowo:-) (Candy u Emmy i Moniki)

Emma Lockley znowu daje szansę na wygranie słodkości, w zeszłym tygodniu było zupełnie niedużo komentarzy, teraz jest już chyba dwa razy więcej, ale próbować zawsze warto. Link do jej candy znajdziecie również pod obrazkiem po lewej stronie, w pasku bocznym.



Pierwszourodzinowe candy również u Moniki z Le Havre de la Passion



Piątek i sobotę spędziliśmy w Krakowie. Nie załatwiliśmy właściwie tego, po co pojechaliśmy, ale można powiedzieć, że sprawy drgnęły. O milimetr:-) Kupiłam sobie tusze w empiku w tempie ekspresowym, odwiedziliśmy kilka firm sprzedających drzwi i okazuje się, że nie ma takich, jak chcemy, przenocowaliśmy u brata Lubego i z powrotem do domu. Niby nic, ale jakoś w dobry nastrój mnie ta wyprawa wprawiła. No i mam za sobą pierwsze kilometry za kółkiem, zaczęłam oswajanie naszej "limuzyny":-)
Wczoraj uruchomiłam produkcję małych przydasiów, ale czekają jeszcze na lakierowanie, pokażę jak skończę. Pobawiłam się stempelkami od Nulki, tuszami z ILS i narzędziem do embossingu zakupionym... hmmm... jakieś pół roku temu:-) Oraz niespodziewanie, ni z tego ni z owego, tak samo jak się pojawił, zniknął mi ganglion:-) Mam nadzieję, że tydzień i dla Was, i dla mnie będzie równie pozytywny. Piosenka na dobry początek:

Brak komentarzy: