poniedziałek, 23 marca 2009

O Pomocnym Prosiaczku, Krzyżykowym Kotku, Furii w transie i Psie Szakalu:-)

Poszczęściło mi się w losowaniu u Alexls, prosiaczek musiał przebyć długą drogę,ale nie było mu smutno w kopercie, bo miał towarzystwo. Przyfrunął z nim Krzyżykowy Kotek, zakładka, koraliki, torebka z kocimiętką (ciekawe, czy na prosiaczki tez jakoś działa) i kartka z miniaturowym prosięciem wzorocowo różowiutkim:)
Oto Pomocny Prosiaczek- Igielnik i reszta skarbów:-)



seksowny ogonek, prawda? :-)






Na fotce nie ma pięknej zielonej torebeczki z kocimiętką, bo Furiatka ją skonfiskowała od razu, wytarzała się w niej, wylizała i zaciagnęła w jakiś kąt, nie mogę jej zlokalizować. To był jej pierwszy kontakt z narkotycznym kocim zielem, szał był dokumentny. Rzuciła się już na kopertę, a ja nie miałam pojęcia o co jej chodzi, kiedy jak szalona tarzała się po szarym papierze :-) Dopiero po otwarciu i przeczytaniu kartki od Alexls wyjaśniła się tajemnica zbzikowanej kotki. Dziękuję, Alexls, w imieniu Furii również:-)
Jeślli chodzi o moją własną działalność, to robi się pewna mała rzecz, ale brakuje jej małego elementu, żeby była skończona. Nie wiem, czy dziś będzie gotowa, mam sporo roboty, poniedziałek pełen wrażeń. Z rana dwugodzinne przypominanie sobie, jak działa samochód, a to oznacza, że czeka mnie egzamin niedługo...
Furiatka z kolei dziś zaliczyła wizytę u weta, spanikowana była, na dodatek w poczekalni towarzyszył nam strasznie brzydki i strasznie sympatyczny pies Szakal, który na początku strasznie chciał Furię schrupać. Potem się zwierza uspokoiły, jakoś doczekaliśmy na naszą kolej. Za tydzień ciachamy pannę.

6 komentarzy:

alexls pisze...

Dziekuje za taka super foto- relacje z prosiaczkowej przesylki:)Trzymam kciuki na egzaminie! Wprawdzie w PL prawko juz kiedys zdobylam, ale wlasnie jestem przed zdawaniem tutejszego po kilkuletniej przerwie w prowadzeniu samochodu....

ola pisze...

Ciekawy blog :), zapraszam do zarejestrowania się na nowym forum dla ludzi z pasją www.myownart.pl, pozdrawiam

alexls pisze...

Hej! Znowu nas troche zaniedbujesz:( Koniecznie daj znac o sobie! Jak znajdzeisz chwilke mam dla CIebie kolejna niespodzianke:) Pozdrawiam!

Jaszmurka pisze...

stuk puk...

nie to żebym się stęskniła ;) czy coś...

ale... żyjesz? :>

Dawaj znaki :* bo już za długą masz przerwę- zdecydowanie 8)

strzelinianka pisze...

halo halu, tu Dolny Śląsk się pyta, co słychać na Wschodzie?

Jaszmurka pisze...

{marzec} o w trąbkę jeża... serio marzec... a mamy... yyy sierpień?

No nie... ja rozumiem ,że się można opierniczać 8)

ale no teraz to chcesz się doigrać chyba :P

Dawać znaki życia proszę! :*:*