niedziela, 1 lutego 2009

Zmiana planów

Nie zdołałam rozprawić się z wyróżnieniem od Alexls, a już otrzymałam kolejne- od Kulki:


Dziękuję, jest mi bardzo przyjemnie:-)
Nie mogę się zdecydować, komu przekazać pałeczkę, a jest to tym trudniejsze, że wszyscy obie nagrody juz dostali:-) Ciężko jest wybrać kogoś spośród tylu blogów, na które zaglądam. Przecież każda z crafciarek zasługuje na miano kreatywnej, tak, jak i gotujące i piekące kuchmistrzynie, które regularnie odwiedzam i nałogowe czytaczki książek... Wybaczcie, ale ta sprawa będzie musiała chwilkę poczekać (będę miała jakiś dostęp do internetu, ale czasu na pewno niewiele, wrócę jednak całkiem niedługo, najpóźniej za tydzień). Nie bardzo mam teraz natchnienie do myślenia o tym, bo okazało się, że po feriach, które u mnie trwają do 15 lutego, wracam do zwyczajnego życia, czyli do pracy. Zupełnie niespodziewanie, w związku z tym muszę pozałatwiać trochę spraw, w efekcie również przyspieszyła się planowana podróż. Właśnie jestem w trakcie zbierania po domu rzeczy, które powinnam spakować, po północy biegnę na autobus.
Przez te dwa dni niebytności na blogu próbowałam sklecić scrapopodobny domek, który będzie opakowaniem na pachnące poduszeczki lawendowe. Średnio jestem usatysfakcjonowana, jeśli osoba obdarowana będzie zadowolona to może wstawię zdjęcie:-) Póki co śmigam dopychać walizkę i życzę Wam dobrego tygodnia!

2 komentarze:

alexls pisze...

Zapraszam do zabawy "Jedyne" - szczegoly na moim blogu:)

Jaszmurka pisze...

Wracaj szybko :*:**

I życzę pozałatwiania wszystkich spraw :*