sobota, 28 lutego 2009

Słodki prosiaczek i dźwięki

Nie od dziś wiadomo, że prosiaczki to bardzo dobrzy przyjaciele. Temu prosiaczkowi też bardzo dobrze patrzy z ryjka i chętnie go przygarnę, jesli tylko Alexls na mnie trafi w losowaniu:-)



Nie wiem, co mi się stało, chyba mój organizm też tęskni za wiosną i na nic moje racjonalne tłumaczenia, że już bliżej niz dalej- spać mi się chce ciągle. Wczoraj po południu zdrzemnęłam się na dwie godziny, nocą przespałam ponad siedem i dziś w każdym momencie dnia byłam gotowa się położyć i pospać jeszcze. Normalnie mam raczej problemy z zaśnięciem, a tu proszę... kawa nie pomaga. Żeby się doenergetyzować zaaplikowałam sobie wysokokaloryczną muzykę. Są muzyki akuratne do gotowania obiadu, są takie do czytania książki, są oczywiście takie do tańczenia, ale są takie, przy których nie da się robić nic innego- trzeba słuchać, spiewać (no, dobrze, podśpiewywać i to jak nikogo nie ma w domu:-)) i tańczyć (nawet jeśli na co dzień jest się antytalenciem tanecznym i nie ma się do tego w zasadzie żadnych ciągotek- jak ja:-)). Pewnie dla każdego to będzie co innego, ale mnie nosi, jak słucham:



Kiedy tego słucham, czuję się jak lalka w rękach lalkarza, samo "mnie rusza". Ojos de brujo i Chambao to dla mnie dwa "muzyczne red bulle". Uwielbiam ten melanż- unowocześnione flamenco, które samo juz czerpie z tak przeróżnych kultur, w połączeniu z elementami hip hopu, jazzu, reagge i kto wie czego jeszcze... W połowie utworu jestem już jak nakręcony bączek, piosenka się kończy, a mną dalej kręci:-) Dobrej energii przybywa dzięki rytmom, stres, zmęczenie, zmartwienia uchodzą niesione przejmującym śpiewem.
To tak na doenergetyzowanie niedzieli, bo teraz to juz z czystym sumieniem idę spać:-)

8 komentarzy:

muma pisze...

No ja Ci przyznam, ze nie da sie przy tym spokojnie usiedziec - oj nosi czlowieka, nosi i to jak pozytywnie :D:D
a prosiaczek slodki, tez sie na niego czaje hehe ;)
pozdrawiam :*

raincloud pisze...

Ooo! Oczy czarownika! Ja lubię ich "Vacileo" albo "Sultanas de merkaillo".
W ogóle kocham takie rytmy :D

alexls pisze...

Dzikejue za umieszczenie notki o moim prosiaku! Mam tylko jeszcze prosbe o zamieszczenie komentarza pod postem u mnie. Nie chcialabym Cie pominac w losowaniu!!!!

Muzyczka swietna, ale jak masz czas to daj sobie czas na porzadne wyspanie:) Nie ma to jak porzadna drzemeczka!

gatto pazzo pisze...

Dzięki za wrzucenie tej muzyki. Cudowne, pozytywne. Nogi rwą się do tańca, a na twarzy uśmiech.
Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

ja tak tylko.... znaczek postawię, że jestem i czasem zajrzę i poczytam :) tak i słonecznych dni! wyspania i wszystkiego dobrego - dla Ciebie Mru i Twoich TU-bylców :)

fly ;)

Jaszmurka pisze...

ajjj jaaaj ajjaaaj

{Jaszka rusza bioderkami}

an ana na na

uwielbiam taką muzę :D na imprezy najlepsza :P

Żebym jeszcze wiedziała o czym śpiewają :P

Trzymaj się dzielnie i serio już niedługo to dupowate biało/brudne coś się skończy 8)

:*

tymonsyl pisze...

No, dzięki, nic innego nie robię tylko słucham tego numeru:))) Patent z cieniami i "magikiem" idę zaraz(jeśli się oderwę) przetestować:)

alexls pisze...

Zagladnij do mnie - czeka na Ciebie niespodzianka:D