środa, 21 stycznia 2009

Jaszmurka zwariowała:-)

Jak bumdyrydy! Miałam rację, że cieszyłam się jak dziecko po tym, jak okazało się, że Jaszmurka wylosowała mnie w dogrywce candy. A i tak za mało się cieszyłam! Zobaczcie! Takie cuda dostałam!





I zbliżenie na prawdziwie Jaszmurkowy drewniany notes:



Wszystko jest boskie, porozkładałam i oglądam, ale muszę się bić o te cuda z Furią, bo ciagle mi coś usiłuje podwędzić:-D Rany, teraz nie mam wyjścia- muszę coś wyscrapować, nie mogę zwalić na brak czegokolwiek. Zestaw startowy juz mam. Yupiii, yupiii:-)

1 komentarz:

Jaszmurka pisze...

o_O

No nie mogę... ja wczoraj wysłałam paczki... wczoraj. Dasz wiarę? o_O

I do Ciebie dotarła.. i do Gatto pazzo też.. ależ ta poczta śmiga :p

Cieszę się baaardzo, że wszystko dotarło i że się podoba {wstydniś} :*

buziole wariatko :p